25.2.08

Post, co má text. Fakt, jo?

Tak tohle nebude seriozní foodbloggeřina ani parodie na ni. Nejsem Mirek M. z Reflexu, ani Cuketka z .cz, ani Julie, co je Chilli. Ale posledně jmenovaná dáma mě inspirovala. Na svém blogu zmínila jakousi podivnou akci ve Slavkově, které se dobrovolně (a za dost peněz) zúčastnila. Litovala, že akci spolupořádali lidé z Guspe, které má ráda...a já také.
A tak se rád podělím o svou zkušenost z obdobně blbě investovaných peněz do jídla. Mám rád ryby, mám rád všechno, co plave/roste v moři, nevadí mi, když se to máchalo i ve sladké vodě. Rybích restaurací je v Brně málo, resp. nevím o žádné, která by se tímto směrem zaměřila (maximem je snad můj poslední objev v Zemském domě, kde dělají cca 6 druhů lososa, není to sice žádná vysoká kuchařina, ale jde to). Před čtrnácti dny jsem hledal na internetu jistou novou restauraci v Králově poli. Po 15 minutách jsem ji nenašel, ale narazil na něco, co se jmenuje Barracuda...něco, co je směrem k nám domů, něco, co má sice název z roku razdva, ale jehož menu nevypadá trapně. Ach jo! Ach jo! A jak jsem už psal výše, nejsem foodblogger (a ZATÍM tuto ambici nemám), neumím psát takovou tu gurmánskou lyriku, takže pouze v bodech:
1/ nikdo tam nebyl (říkali jsme si, že podnik je nový)
2/ interiér je chladný minimal (říkali jsme si, že je to sice studené, ale tak nějak odkazuje k severu a tedy i rybám)
3/ klimatizace vyráběla lehký mráz (viz předchozí závorka)
4/ došlo pivo (tohle je moment, kdy jsem propásnul odchod)
5/ rybí polévka a mušle se zeleninou až na pár detailů téměř k nerozeznání (díky totožné zeleninové směsi!)
6/ místo š'touchaných brambor takové ty "americké" opražené brambory (=úplně jiná příloha)
7/ ryba prostě ryba (talíř a na něm ryba)
8/ caprese druhé/třetí ligy (ve spěchu ráno si s ní dáte víc práce)
9/ celý tenhle trapas stál 800,- (=krádež)

Prostě další z jasných důkazů, že něco není v pořádku. Kde se vzala ta blbá móda (nebo co) provozovat rádobydobré (a dražší) podniky lidmi, kteří na to nemají (talent, snahu, prostě nic). To raděj klasická česká hospoda než tohle pseudopseudo.

Link na Bar-fuck-racudu uvádím jen z důvodů, že by jim chtěl někdo kompletně potagovat vchod a okna.

2 komentáře:

Michal Kašpárek řekl(a)...

Tip: Kousek dál po té ulici (přesně tady: http://www.mapy.cz/#x=138114816@y=132927712@z=16@mm=FP@ax=138117104@ay=132929344@at=rybena@ad=vypadala%20docela%20dob%C5%99e@sa=s@st=s@ssq=Mojm%C3%ADrovo%20n%C3%A1m.%2010@sss=1@ssp=115397541_119981953_155702181_155142017) je prodejna ryb, v létě tam měli hodně slušný výběr. (Byl to ale překvapivý objev jen tak mimoděk a od té doby jsem se do Krpole nepodíval, takže o kvalitě masa mi není nic známo.)

SUPERMEDIA řekl(a)...

Michale, no prave, ja tu rybarnu znam, je perfektni. A prave proto jsem si to nejak blbe spojil. Spatna asociace. Daf